X


download, do ÂściÂągnięcia, pdf, ebook, pobieranie

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//--> Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnieniaNowakowski Zdzisław Jak ściągnąć Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutajlub skopiuj linktp://www.better2download.com/files/dydaktyka-informatyki-i-technologii-informacyjnej-w-praktyce-2-wybrane-zagadnienia-WFFbCFZTC1YJUAxeAA=do przeglądarki. 2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.W drugiej części znajduje się rozdział JAK UCZYĆ? Jeśli nauczanie ma być skuteczne, musi opierać się na stosowaniu różnych metod nauczania,opracowaniu szczegółowego materiału oraz konspektów ważniejszych lekcji, a także poszukiwaniu prostych pomysłów na trudne tematy. Autorpodkreśla znaczenie aktywnych metod nauczania (uczenie poprzez rozwiązywanie zadań, realizowanie grupowych projektów), a także potrzebękorzystania z materiałów źródłowych (multimedia, Internet) oraz kształtowania wartości (szczególnie przy omawianiu zagadnień poświęconychprawnym i społecznym aspektom rozwoju informatyki). Dydaktyka nie jest tylko nauką o metodach nauczania, ale także wiedzą o sztuce nauczania.Dlatego fundamentalnym celem tych zajęć staje się uświadomienie nauczycielom, że nie ma jedynego skutecznego modelu nauczania przedmiotówinformatycznych. W praktyce okazuje się, że ta sama lekcja w tym samym zespole klasowym prowadzona tymi samymi metodami nauczania wprzypadku dwóch różnych nauczycieli będzie zupełnie inna. Każdy z nas – uczących dzieci i młodzież – chce bowiem przekazać coś bardzoosobistego – swoją osobowość, wrażliwość, doświadczenie i wreszcie stosunek do poruszanych na lekcji problemów. W trzeciej części znajdzie sięrozdział JAK OCENIAĆ? Sprawdzenie osiągnięć szkolnych uczniów opiera się na określeniu wymagań programowych, zbudowaniu skali ocen, ustaleniutreści sprawdzania i na koniec – opracowaniu wniosków. W tym celu zostanie zaprezentowany specjalny kwestionariusz zawierający: osiągnięciazgodne z podstawą programową, uczeń potrafi..., kategorie celów (A,B,C,D), kryteria wymagań (łatwe, niezbędne w dalszym uczeniu się, użyteczne),poziom wymagań (K, P, R, D). POBIERZ Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia TERAZ!http://www.better2download.com/files/dydaktyka-informatyki-i-technologii-informacyjnej-w-praktyce-2-wybrane-zagadnienia-WFFbCFZTC1YJUAxeAA== [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kskarol.keep.pl
  • Drogi uĹźytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.